terima kasih yang tak terhingga

whoot...whoot. it's friday. peeehh.. cepat gila masa berlalu. aku memang selalu confuse hari antara hari rabu, khamis dan jumaat. sbb bila aku tgk calendar kat hp aku, nampak je hari jumaat, otomatik aku cam tersentap. sbb aku rasa yg hari itu adalah hari rabu, dan esoknya adalah hari khamis. mati-mati aku ingat esok nya adalah hari khamis padahal yang sebenarnya adalah hari jumaat. aku kadang terfikir. ape yang aku dah buat pada hari isnin yang lalu.

harini aku macam tak percaya lagi. sbb rakan karib aku telah memberikan aku sebijik kereta untuk kegunaan ke ofis. pehhhh... terharu gila aku. bukan beri terus. tapi memberi pinjam a.k.a menjaga kereta nya sehingga daddy dia membuat keputusan untuk menjual kereta tersebut pada hari yang aku sendiri tak tahu bila. hmmm.. thanks u. thanks sangat-sangat. aku dapat msg dari dia malam semalam pada pukul 23.57 mlm masa tgh lepak minum ngan iwe, dodo, cak ngan aweknya tini.

"pokcik. u asleep?"

"not yet. y?"

"sok pagi kalo i jadi p hantar broadband kat rumah daddy, kita p amek keta kancil for u bleh?"

"yee. biar betul u?"

"betul la. but pagi. kalo u g keje lewat sikit sok boleh ker?"

"hehe. bleh je kot. wat time u? but then kete kancil tu cna? i mean for period of time or ect?"

"yang tu i tak tau cmmane. coz budak tu actually dah abis blajar. i think until daddy figure out wat to do with the kancil kot. time i takpasti g cammane. ni pun tak comfirm 100% g."

"hehe. ok. t sok i kejutkan u k"

dan pagi tadi aku ngan bestfriend aku tu g umah daddy dia. and g bekfes skali then he passed the car key to me ngan pesanan.

"nanti tolong checkkan air bateri, tayar pe suma k!"

hehehe.. bahek uncle. tq the very-very much. tuhan je yang tau membalas jasa baek korang satu family. dan aku walau pun tak berapa nak pasti untuk berapa lama aku menggunakan kereta tersebut, sekurang-kurangnya beban aku menunggu bas, komuter a.k.a tapir, suma dah ringan sikit. dan aku boleh berjimat. kira cam tolak la sepuluh hengget duet blanjer harian aku utk ke office. hehe.. owh. satu lagi. aku nak g amek lesen bulan ni. hahaha. apparently aku dah memandu selama 5 tahun tanpa lesen. ngaaaa... ngeri2 (sambil teringat kejadian kereta adik aku kena sita sbb kantoi aku bawak takder lesen).

p/s: thanks u. thanks sangat-sangat. :)

0 caci maki:

Post a Comment