i wanna go back?

jumaat

pess.. tersentak kejap lepas mendengar lagu weezer 'the good life'. pess. umpama menghentak jantung aku pada dinding. lalu menyental otak aku dengan sabun basuh baju feb buku yang di yakini membersihkan kesan kotoran. huh. memang aku sedang menyeksa diri aku sebenarnya menantikan sesuatu yang tak pasti. kadang tu aku rasa macam nak je aku jerit kat dia. "apahal dengan kau ni?" haish. hentah hape-hape. dan terkadang aku rasakan macam menggelabah gila.

segala perbuatan adalah berdasarkan cerita yang dia tgk, tak pun segala keputusan dan perbuatannya berdasarkan lagu-lagu yang dia dengar. sehinggakan bila aku kata macam lagu take slow dari liyana fizi dia membalas dengan "tak..tak.. no no song for me". APAHAL DENGAN KAU NI? it's just a song!!!!! haish!!! sumpah aku rasa cam nak lempang dia! dulu memang la aku sayang. tapi makin lama makin aku menyampah dengan dia. tak tau la sebab ape. mungkin sebab keEGOan dia yang melampaui batas! haishhh!!!haissssshhh!!!! haishhh!!!!!

mungkin aku memperbodohkan diri aku untuk dia. dan aku rasa memang aku memperbodohkan diri aku untuk dia. sebab aku meminta maaf untuk kesalahan aku beberapa kali sehinggakan aku rasa "fuck!! aku buat ape ni? ape salah yang aku buat ni sampai dia jadi cam ni?" aku hantar message pada hari raya. wish dia raya, maaf zahir dan batin. dia senyap. APAHAL DENGAN KAU NI??? haishhh...haishh!!! EGO!!! EGO!!!! EGO!!!!! pergi lah EGO KAU itu!!!!

dan sekarang.. tgk lah. aku merosakkan otak aku mengepos entry yang macam ni. haish.. aku terpaksa. sebab aku tak tau cammana nak cakap. dan terkadang aku rasa cam nak jerit kuat-kuat APAHAL DENGAN KAU NI? haishh!!!! dari aku pendam sorang-sorang baik aku luahkan kat blog aku ni. ni tak keluar semua. sbb aku masih mengkontrol kadar kemarahan aku kat dia. sbb aku memang tak suka marah. nanti rosak habis semua pemikiran aku ini. haish... semoga kehidupan aku lepas entry ini ok sikit sebab aku dah luahkan sikit. macam dalam lagu weezer

"it's time i got back,
it's time i got back, and i dont even know how i got off the track"

em out!

0 caci maki:

Post a Comment